





















Westbroek 52, 4822 ZW, Breda
Omschrijving
KENMERKEN Omgevingsfactoren Vanwege verhuizing komt een instapklare kantoorruimte beschikbaar op de begane grond. De kantoorunit is enkele jaren geleden ingericht door huidige huurder. Het kantoorgebouw is gelegen in het kantorengebied “Westerhage”. In de directe...
Lees meerVragen over dit pand?
Van der Sande Makelaars
Bedrijfstakken in
Kenmerken
Algemeen | |
---|---|
Huurprijs | € 20.986 p.j. |
Servicekosten | € 433 per maand |
Servicekosten BTW belast | Ja |
Status | Beschikbaar |
Bouw | |
---|---|
Hoofdfunctie | kantoorruimte |
Bouwvorm | Bestaande bouw |
Locatie | |
---|---|
Adres | Westbroek 52 |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord brabant |
Land | Nederland |
Kantoor | |
---|---|
Oppervlakte | 153 m² |
Oppervlakte in units vanaf | 153 m² |
Verdiepingen |
|
Voorzieningen |
|
Uitgebreide omschrijving
KENMERKEN
Omgevingsfactoren
Vanwege verhuizing komt een instapklare kantoorruimte beschikbaar op de begane grond. De kantoorunit is enkele jaren geleden ingericht door huidige huurder. Het kantoorgebouw is gelegen in het kantorengebied “Westerhage”. In de directe omgeving zijn diverse huurders van naam en faam gevestigd, zoals Hill’s Pet nutrition, Ferrero, ABAB, Psyq, BIC, PWC etc. Tevens is de luchtmacht gevestigd in de landmark “Eurotoren”. De opzet van het kantorenpark kenmerkt zich door met name kleinschalige kantoorgebouwen zodat huurders voldoende identiteit kunnen krijgen.
Bedrijven kiezen deze locatie vanwege een zeer goede bereikbaarheid.
LOCATIE
Bereikbaarheid
Het pand is optimaal bereikbaar. De locatie is gelegen op zeer korte afstand van de A16. Ook het centrum is goed bereikbaar. Daarnaast is op korte afstand treinstation “Prinsenbeek” gelegen, zodat ook een goede bereikbaarheid met het openbaar vervoer is gegarandeerd.
Parkeren
Bij het kantoorgebouw is een groot afgesloten parkeerterrein aanwezig. Tot het gehuurde behoren 3 parkeerplaatsen en daarnaast heeft huurder 2 flex-parkeerplaatsen. In de directe omgeving zijn een aantal parkeerplaatsen gelegen op openbaar terrein.
OBJECTGEGEVENS
Indeling
De kantoorunit is gelegen op de begane gronden heeft een VVO van ca. 153 m2. Via een centrale entree is op eenvoudige wijze de unit bereikbaar. De kantoorunit bestaat uit een grote open kantoorruimte en twee kantoorkamers ten behoeve van vergaderen of stilte werkplek. Daarnaast heeft het gehuurde een pantry en een tweetal toiletten.
Aan de buitenzijde is een klein overdekt terras aanwezig dat gebruikt kan worden als buitenruimte,
Uitbreiding
Eventueel is het mogelijk extra kantoorruimte bij te huren in de belendende kantoorruimtes op de begane grond.
Opleveringsniveau
Het pand wordt instapklaar opgeleverd. Onder meer betekent dit dat de navolgende zaken aanwezig zijn in het gehuurde:
- Systeemplafonds met lichtarmaturen en downlighters;
- Afgewerkte wanden;
- Vloerbedekking (2017)
- Binnenzonwering;
- Twee toiletten;
- Keuken met pantry;
- Kabelgoten met electra- en databekabeling;
- Verwarming middels radiatoren;
- Topkoeling;
- Intercominstallatie voordeur en slagboom
Energielabel
Het pand heeft energielabel C.
HUURGEGEVENS
Huurprijs
De huurprijs bedraagt ca. € 20.986,-- per jaar, exclusief BTW.
De huurprijs voor de parkeerplaatsen bedraagt ca. € 728,-- per jaar, exclusief BTW.
Servicekosten
De servicekosten bedragen € 433,50 per maand, exclusief BTW en omvatten:
- Gas, c.q. olieverbruik en waterverbruik inclusief vastrecht;
- Elektriciteitsverbruik incl vastrecht tbv de installaties en de verlichting van de gemeenschappelijke ruimten:
- Onderhoud en periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelingsinstallatie(s);
- Idem toegangscontrole systeem, liftinstallatie, zonweringsinstallatie.
- Idem van brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder- en noodstroominstallatie(s);
- Schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde:
- Schoonmaakkosten zonwering, beglazing gemeenschappelijke ruimten en parkeerterrein;
- Verzorging huisvuil, containerhuur, verontreinigingsheffing, e.d.;
- Kosten keuring brandblusmiddelen; assurantiepremie buitenbeglazing;
- Kosten van tuinonderhoud, dak inspectie, preventief schoonhouden dak, intercomsysteem;
- Eventuele zaken die nodig zijn voor het servicen van het gebouw;
- Administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Huurtermijn
Het is mogelijk het huidige huurcontract door te zetten. Deze heeft nog een looptijd tot 1 augustus 2022 met 5 verlengingsjaren. Eventueel is het mogelijk afwijkende afspraken te maken.
Indexering
Jaarlijkse indexering op de gebruikelijke wijze per ingangsdatum huurovereenkomst, voor het eerst 1 augustus 2021 na ingangsdatum van de huurovereenkomst, op basis van de wijziging van het prijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks huishoudens totaal (2015 = 100), zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Zekerheidsstelling
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huur + eventuele servicekosten inclusief BTW.
BTW
Er wordt voor BTW geopteerd.
Overige bepalingen
De huurovereenkomst wordt opgemaakt op basis van het meest recente standaard ROZ-model en de daarbij behorende Algemene Bepalingen.
Deze informatieverstrekking is geheel vrijblijvend. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie wordt verstrekt zonder enige verantwoordelijkheid voor eventuele onvolledigheden en/of onjuistheden.
Alle media
Alle afbeeldingen
















